Риб’янець М.В. – викладач з
предмету
«Технологія
приготування
їжі з основами
товарознавства»
МПТУ
;
ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА
РОБОТА № 5 Тема: «Технологія приготування супів:
1. Суп
картопляний
2. Суп з
бобовими
3. Суп з
різних овочів
4. Суп
молочний з крупою.»
Дата
«____» ____________ р.
4 години
Мета
роботи:
навчитися робити перерахунок сировини на задану кількість порцій;
підібрати інструмент, інвентар, посуд; організувати робоче місце;
дотримуватися правил ведення технологічного процесу;
економно використовувати електроенергію, воду, сировину; виконувати
правила санітарії та гігієни, правила безпеки праці;
61
проводити бракераж страв.
Матеріально-технічне
забезпечення:
Каструлі різної ємності, сковорідка, шумівка, металева лопатка, ложка
розливна, столова, друшляк, ніж, розробна дошка «ОС».
Посуд для відпуску: глубока столова тарілка, мілка столова тарілка,
соусник, чайна ложка.
Порядок виконання роботи
1. Виконайте
домашнє завдання:
1.1. Складіть технологічну схему
страви, яку слід готувати.
1.2. Дайте відповіді на запитання до лабораторної роботи: а) Чому бульон
під час варіння може стати мутний? Як цьому запобігти?
_____________________________________________
б) Чому
при варінні бульонів кістки заливають холодною водою?
______________________________________________________
в)
Роз’ясніть послідовність закладання продуктів у супи з крупами.
_______________________________________________________
2. Інструктивно-технологічні
картки.
2.1.
Технологія приготування.
2.2.
Правила відпуску.
2.3.
Вимоги до якості:
Зовнішній вигляд – Смак, запах – Консистенція – Колір –
3. Виконайте
дослідницьку роботу.
62
Назва
|
Вихід
|
Органо-
|
Самоо-
|
Фактична
|
Відпо-
|
||
страви
|
лептичні
|
цінка
|
оцінка
|
відальний
|
|||
За
|
фактичний
|
||||||
рецептурою
|
показники
|
за
|
|||||
приготу-
|
|||||||
вання
|
|||||||
5. Самооцінювання
Ім’я
|
||||
Питання
|
Коментарії
|
|||
Чи сподобався мені цей
|
||||
урок?
|
||||
Чи був він для мене
|
||||
інформативним?
|
||||
Чи зручними та зрозумілими
|
||||
були
для мене рекомендації?
|
||||
Чи спадобалося мені
|
||||
працювати
у групі?
|
||||
Чи є мій вклад у кінцевому
|
||||
результаті?
|
||||
Чи здобув я дослідницькі
|
||||
навички?
|
||||
Які саме навички я здобув
|
||||
під час
роботи?
|
||||
Які навички удосконалив?
|
||||
63
мені НЕ
вистачило?
Щоб я
змінив(ла) у своїй
поведінці
під час роботи на
уроці?

Висновки:
____________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий